Életjel

2010. szeptember 23., csütörtök

Újabb rövid életjelet írok, mert ám nem felejtettem el a blogot. A szuper titkos projektem időközben kinőtte magát, duplán is, úgyhogy nem tudom megjósolni mikorra leszek kész vele, de sajnos a mellékhatása az, hogy semmit nem tudok elolvasni. Bár már csak 3 fejezet van hátra a Clockwork Angelből, most azt is abbahagytam, mivel a jelenlegi elfoglaltságomból még Clare világa se tud kirángatni (ami nagy szó, ha ismeritek a fanságomat. :)) Remélem, azért még ti olvastok és majd szívesen várjátok vissza a kritikáimat.

3 megjegyzés:

FFG írta...

Hát persze ikrem :D Várjuk, hogy mikor mit írsz :D és melyik könyvet szúrod le legközelebb, vagy éppen melyiket ajánlod nagy lendülettel :D

Névtelen írta...

Szia!
Az hogy "időközben kinőtte magát, duplán is, úgyhogy nem tudom megjósolni mikorra leszek kész vele" pontosan mit jelent? :)
Kinőtte magát, és kiadja egy kiadó, vagy nincs időd írni, ezért nem tudod, mikor leszel kész vele? :)
Zsebi

Gigi írta...

Szia!
Egyik sem. :D Van időm írni és írom is, csak megsaccoltam, hogy kb. hány oldalas lesz (persze, ezt sosem lehet pontosan megmondani) és már kétszer is túllépte azt a bizonyos "álomhatárt." De már közelítek a vége felé, csak másfél fejezetem van hátra. :)

Megjegyzés küldése

Blog contents © Gigi olvasmányai 2010. Blogger Theme by Nymphont.