Ugrás a fő tartalomra

Áprilisi olvasólista

P. C. Cast és Kristin Cast: Elárulva (Az Éjszaka Háza 2.) - Megjelent - Kelly Kft. - Miért? Ha már elkezdtem a sorozatot és erre volt a legnagyobb igény szavazáson, akkor be is fejezem.

Jeaniene Forst: Félúton a sírhoz (Cat és Bones 1.) - Megjelent - Ulpius ház kiadó - Miért? Mert ez is a tömeg-vámpíros kategória, és azért mégiscsak adok neki egy esélyt.

Karen Chance: Megérint a sötétség (Casssandra Palmer 1.) - Megjelent - Kelly Kft. - Miért? Mert már régóta szemezek a könyvvel és végre kiadják magyarul.

Levy L. Smith: A Leszármazott (Dark love 1.) - Megjelent - Egmont Hunary - Miért? Mert sokat hallok róla, meg kéne néznem magam is.

Richelle Mead: Dermesztő ölelés (Vámpírakadémia 2.) - Megjelent - Agave - Miért? Mert eddig tetszik a sorozat.

Rachel Caine: Üvegház (Morgenville-i vámpírok 1.) - Még nem jelent meg - Agave - Miért? Mert sok jót hallottam róla, és végre kiadják magyarul.

L. J. Smith: Shadow Souls - Árnylelkek (Vámpírnaplók 6. vagy Vámpírnaplók - A Visszatérés - 2.) - Csak angolul jelent meg - Miért? Mert egyszerűen imádom a tévésorozatot.

Carolyn MacCullogh - Once a Witch - Egyszer egy boszorkány - Csak angolul jelent meg - Miért? Mert szemeztem vele angolul, és végre rátettem a mancsom

Ellen Hopkins - Identical - Egypetéjűek vagy Azonosak - Csak angolul jelent meg - Miért? Mert beleszerettem Hopkins stílusába és ez volt az a könyv, ami az egész érdeklődésemet felkeltette.

Megjegyzések

  1. Szia,
    most látom, hogy a Mortal Instrumentses oldal megszűnt. Átköltözteted valahova? Nagyon hiányolnám, mert gyakran olvastam a bejegyzéseidet.
    Szia, M

    VálaszTörlés
  2. Szia Mara! Úgy tudom, hogy Gigi oldalát megszüntette az extra, mert fizetőssé vált.
    Gi, a listád felét olvastam, és izgi lesz, ha mind meglesz, meg elolvasod, meg ilyenek :D
    Kíváncsian várom, te mit írsz rájuk :D
    Van számodra egy játékom, nézd meg!
    http://ffgbook.blogspot.com/2010/04/korbepost.html

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Mara, sajnos el kellett költöznöm az extráról, de az oldal tovább él (kisebb hiányosságokkal): http://cassandraclare.atw.hu/

    Hugi: megnézem. :D

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nem tudtam,hogy hova írjak neked, de végül ezt a helyet választottam.
    Segítséget szeretnék kérni tőled, könyvet szeretnék vásárolni, de egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy milyet, ezért rád számítok , hogy segíts.(ha tudsz : D)
    Most végeztem a Shiver-el...nagyon tetszett...: D
    Könyvek amik még tetszetek.(Halhatatlanok sorozat,A halál ereklyéi sorozat, Twilight saga,Eperszedő..., vámpíros könyvek.(:)
    Most valami olyat szeretnék olvasni, amiben van esemény, fordulat...és esetleg ölés,halál és ilyenek... IZGALMASat... egyszóval...
    Tudnál nekem valamit ajánlani?
    Nagyon megköszönném!
    UI.: Nagyon szeretem a blogodat, már sok könyvet elolvastam ami neked tetszett.(:

    Liza

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    A segítségedet szeretném kérni, könyvet szeretnék venni, de nem tudom milyet.../:
    Ha tudsz , kérlek segíts.(:
    Amiket mostanában olvastam és nagyon tetszett:
    -Halhatatlanok sorozat
    -A halál ereklyéi sorozat
    -Twilight saga
    -Shiver
    -Eperszedő
    (vámpíros könyveket is nagyon szeretem.(: )
    Most valami olyat szeretnék olvasni amiben van halál/gyilkosság...
    Szóval valami izgalmasat.(: D)
    Remélem tudsz ajánlani valami, azt nagyon megköszönném!(:

    UI: Nagyon tetszik a blogod, jó itt olvasgatni...(:

    Liza

    VálaszTörlés
  6. Bocsánat, hogy kétszer elküldtem, de az elsőre azt írta ki, hogy nem ment el.../:

    BOCSÁNAT! : $

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Ugyan, nem gond, hogy kétszer küldted el, velem is megesik. :)

    Gondolom magyar könyvet ajánlhatok csak, szóval felsorolok párat:

    - Bármilyen Neil Gaiman, bár az inkább felnőtt olvasmány, szóval nem tini főhősei vannak, de én imádom (amit be lehet szerezni: Csillagpor, Sosehol, Coraline)

    - Rob Thurman: Éjvilág (szarkasztikus humor és erős horror, vagyis vannak benne véres részek és izgalmas, a baj annyi, hogy még csak az első része jelent meg magyarul a többit halogatják).

    - Libba Bray: Rettentő Gyönyörűség és Lázadó Angyalok (ez a Gemma Doyle trilógia első két része, bár 1800-as években játszódik, van benne mágia és egy kis nyomozás.)

    - Richelle Mead: Vámpírakadémia (még csak az első részét olvastam, de már megjelent a második része is Dermesztő Ölelés címmel, vámpíros, és magával ragad, kitűnik a szerintem sablonos vámpíros-tini izék közül.)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon,nagyon szépen köszönöm!(: (LL)
    Majd még bele olvasok ezekbe, és ha majd elolvastam írok, hogy hogy tetszett és melyiknél döntöttem.
    KÖSZÖNÖM!

    Liza

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Kedvenc disztópiás/poszt-apokaliptikus regény

A LISTA FOLYAMATOSAN FRISSÜL! (utoljára frissítve 2016. május 22 .) 10. James Dashner: Az útvesztő (ifjúsági, 3 részes sorozat) Thomas egy hideg, sötét liftben tér magához, s az egyetlen dolog, amire emlékszik, az a keresztneve. Minden más eltűnt az emlékezetéből. Amikor a lift ajtaja kinyílik, Thomas a Tisztáson találja magát egy csapat srác között. A Tisztáson élő fiúk mindennap Futárokat küldenek a lakóhelyüket körbeölelő Útvesztőbe, amelyet nehéz kiismerni, mivel a falai minden éjjel elmozdulnak. Thomas, az utolsóként érkező újonc számára egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy az Útvesztő egy kód, ami megfejtésre vár. Úgy dönt tehát, hogy ő is Futár lesz. Annak viszont, hogy a megfejtés közelébe kerüljön, komoly ára van: például olyan lényekkel is találkoznia kell, akik elől mindenki más menekül. EGYSZER CSAK MINDEN MEGVÁLTOZIK… …megérkezik a Tisztásra az egyetlen lány, Teresa, aki nemcsak Thomasra lesz nagy hatással, hanem az egész csapat sorsára is. James Dashner tril

V. C. Andrews: Virágok a Padláson

Hogy akadtam rá: Mivel fura érdeklődési köröm van, sokszor belebotlottam ebbe a könyvbe, végül egy német lány javasolta, hogy olvassam el (egyezik az ízlésünk), mivel úgy gondolta, hogy imádnám. Úgy általában az egészről: Adott nekünk a Dollangager család, akik abszolút tökéletesek. Ott van Corrine, a gyönyörű anya, Christopher, a szerető család apa, ifjabbik Christopher, az okos báty, Catherine, a főhősünk, aki balerina akar lenni, és két kisebb iker Cory és Carrie. Igen, a család, mint látjuk imádja a C betűs kezdőneveket. Mind gyönyörűek, mind szőkék és kék szeműek, a szomszédok Dresden babáknak hívják őket, irigylésre méltó életük van. Ha anyuci egy kicsit túl sokat is törődik a külsejével, ugyan mi az, hiszen szeret itt mindenki mindenkit. Ám egy napon a családfő autóbalesetben meghal, és innentől kezdve a tökéletes családi idill megtörik. Édesanyjuk picit összeomlik, de hát ez várható is, végül a szüleihez fordul, és sok-sok levél után a vonakodó nagyszülők készek arra, hogy b

J. M. Barrie: Pán Péter

Hogy akadtam rá: Egyszer volt, hol nem volt sorozat rajongója vagyok és ott beleszerettem Pán Péterbe. Úgy általában az egészről: „Nem létezett náluk boldogabb család, amíg meg nem érkezett Pán Péter.” Ilyen és hasonló baljóslatú mondatok tűzdelik a szöveget, míg megismerjük az átlagos, angol családot, Darlingékat. Nincs túl sok pénzük, a felnőttek házassága nem éppen szerelmen alapul, de van három gyerekük, akik nagyszerű képzelőerővel rendelkeznek. Mrs. Darling, miközben a szokásos anyai teendőket végzi és rendbe teszi esténként a gyermekei elméjét, Wendy, egyetlen lánya képzeletében meglát egy fura nevet, Pán Péterét. Bár a gyerekek váltig állítják, hogy sosem látták Pétert, és a szülők megrögzötten hiszik, hogy ez valami kiskori képzelgés, mégis Mrs. Darling, mintha maga is emlékezne Péterre. Aztán egyik este megjelenik egy levelekbe öltözött fiú, és szerencsétlenül elveszti az árnyékát, amit végül Wendy segít neki visszarakni. Péter, mivel annyira lenyűgözi a lány, ú