Ugrás a fő tartalomra

Plagizálás?

Eljött az a szomorú idő, hogy nekem is KELL erről a témáról írnom. Nem értem, hogy az emberek, miért lopnak a másiktól. Főleg, hogy tényleg szabadidőmben önnön és mások szórakoztatására csinálom a weboldalt. Senki nem nyer vele semmit, ha lemásolja és az én hülye szövegeimet a sajátjának nyilvánítja ki. Azt hittem, hogy ez könyvkritikás blognál lehetetlen, hogy itt ettől nem kell tartanom. (Mert más oldalaimat már sikeresen csenték így el.) És most megint azt a szomorú tényt tapasztaltam, hogy valaki fogta, és felrakta a saját blogjára a bejegyzéseim. Ráadásul, amit szerkesztett benne (átírta az írónő nevét), azt hibásra írta. Sőt! Rossz adatokat is közöl, miszerint az Üvegváros lenne a Végzet Ereklyéi trilógia második része. Legalább ne téves információkat tenne nyilvánossá, ezzel sok embert összezavar. Szóval szomorúan várom, hogy történjen valami, mert biztos, hogy az oldal nem fog magától lekerülni.

Megjegyzések

  1. Az ilyennek csak gratulálni tudok. :S Idáig jutott el, hogy mások bejegyzéseit lopkodja és hibásra írja át.Az ilyen embereket ki nem állhatom. Remélem minél hamarabb megoldódik az ügy.

    VálaszTörlés
  2. Téves információ az is, hogy Percy az ő ikertestvére lenne XD Ha már itt tartunk :) Láttam az oldalt, de még arra sem vette szerintem a fáradtságot, hogy elolvassa a kritikáidat, csak kimásolta, átnyomta oda, és jóccakát... Néztem, hogy miket nyúlt le... Rettentő gyönyörűség, Üvegváros, Vámpírakadémia 1 stb... :) Hugi, írtál neki?

    VálaszTörlés
  3. Sajnos ilyen a mai világ :( Nagyon szomorú dolog. Velem is történt már ilyen, csak én háttereket és fejléceket készítettem. A fejléceket természetesen az oldalam számára és bizony egy illető fogta lementette, és feltette a saját oldalára, úgy mintha ő készítette volna, kicsit se volt feltűnő, hogy a képen ott volt az aláírásom. Na mindegy.
    Gigi ilyeneken ne idegesítsd fel magad. Az ilyen ember nem sokra viszi majd az életben. Nem lesz önálló, mindent mástól kell megszereznie. Szánalmas!

    Szuper az oldalad. Sok könyvet a Te ajánlatod alapján vásároltam meg, és nem csalódtam :) Mindennap járok ide :) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Orsinak igaza van hugi :) Az oldalad remek :D Ha te nem lennél, akkor jópár könyvet én sem olvastam volna el (éljen a Neil Gaiman => BoM=>J.K.Rowling=>HP sori=>Draco veritas=>Cassandra Clare=>CoB=> blogod=> a mi találkozásunk)
    Szóval sok könyvet én is a te indíttatásodra olvastam el (és látod, már megtaláltam a helyes szálat is, hogy kinek köszönhetjük a nagy találkozást XD)
    Szóval ne idegeskedj! És nem, nem haragszom rád a múltkori miatt, mert tudom, én is így tettem volna, te meg tudod, hogy úgysem veszek magamra semmi sz**-t, amiről úgy érzed, hogy nekem bántó lenne :) Nah, most nyugodtan megint mondhatod a rám használt kedvenc szavadat XD, de így van.
    Szóval hallgass Orsira... Egyébként meg Január óta nem is írt semmit :)...

    VálaszTörlés
  5. Megkeressük hol lakik és lezúzzuk ? :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, kedvesek vagytok. :) Egészen addig úgy is gondoltam, hogy lenyugszom, míg el nem követtem azt a hibát, hogy felvettem a leányzót msn-re. Ott megkaptam a magamét. :D Még le is anyázott... Szóval most megint csak ideges vagyok. Tudom, magamnak csináltam a bajt. Nem baj. Próbálok nem figyelni rá.

    VálaszTörlés
  7. Szia borostyán vagyok a Könyvmoly blogról.

    Nekem is volt már egy bejegyzésem amit egy "nagyon kedves és kultúrált ember" szépen szó szerint lemásolt és berakta az oldalára sajáthaként.

    Megírtam neki hogy nem zavar a dolog ha feltűnteti forrásként a blogunk linkjét.

    A füle botját sem mozgatta. Úgy döntöttem hogy hagyom a fenébe, aztán pár hét múlva visszanéztem oda. Több bejegyzése is eltűnt a süllyesztőben. Azt hiszem másokét is lenyúlta és ők intézkedtek. A tőlem lopottat is levette. Akkor sem most sem értem mi ennek az értelme. Én speciel mindig is utáltam idegen tollakkal ékeskedni, de úgy látszik van egy ember akinek semmi önbecsülése.

    Azt viszont már végkép nem értem hogy milyen jogon anyázik ő, aki nem más mint egy kis enyveskezű tolvaj.

    De igazad van az ilyen bukók ellen nem érdemes csatát felvenni mert még a te gyomrod és idegrendszered megy rá.

    Annyit még: ha magyar blogról van szó, akkor az üzemeltetőnek feltétlen írj, linkeld be azt hogy honnan lopott tőled és mutass rá a dátumra hogy te írtad korábban a posztot. Általában levetetik vagy lezárják a blogot.

    Ha blogspot vagy wordpress akkor is próbáld meg, bár róluk még nem hallottam ilyen infót.

    Várom a további sok szép bejegyzésedet!

    Üdv,

    Szilvi (borostyán)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nem kedvesek vagyunk, hanem csak az igazat mondjuk... Hidd el Hugi, előbb vagy utóbb leszedik a blogját és akkor majd elhúzza a csíkot :)
    Szóval kitartás lelkiekben, és ha anyázott is ne foglalkozz vele...

    VálaszTörlés
  9. Most olvasom csak a fejleményeket. :( Komolyan nem értem az ilyen embereket. Nem elég, hogy lopkodja itt mások bejegyzését, de még ő van felháborodva? Mégis milyen jogon? Egyébként meg igazat adok az előttem szólóknak, nem éri meg felidegesíteni magadat miatta. Fel a fejjel.:)

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!

    Borostyán: Sajnos blogspotról van szó, és a "Visszaélés jelentésén" kívül nem találtam mást, pl. email címet, amire írni lehetne. (Aztán lehet csak én vagyok vak.)

    Nancy: Igen, először nagyon ideges voltam, de azt hiszem, hagyom. Elvileg csak januárban írogatott és remélem, hogy nem folytatja tovább. Csak az a szomorú, már hallottam mástól, hogy azt az oldalt találta meg, és hogy az milyen jó. És aztán közöltem, hogy azok az én bejegyzéseim.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Top 10: Kedvenc disztópiás/poszt-apokaliptikus regény

A LISTA FOLYAMATOSAN FRISSÜL! (utoljára frissítve 2016. május 22 .) 10. James Dashner: Az útvesztő (ifjúsági, 3 részes sorozat) Thomas egy hideg, sötét liftben tér magához, s az egyetlen dolog, amire emlékszik, az a keresztneve. Minden más eltűnt az emlékezetéből. Amikor a lift ajtaja kinyílik, Thomas a Tisztáson találja magát egy csapat srác között. A Tisztáson élő fiúk mindennap Futárokat küldenek a lakóhelyüket körbeölelő Útvesztőbe, amelyet nehéz kiismerni, mivel a falai minden éjjel elmozdulnak. Thomas, az utolsóként érkező újonc számára egyre inkább nyilvánvalóvá válik, hogy az Útvesztő egy kód, ami megfejtésre vár. Úgy dönt tehát, hogy ő is Futár lesz. Annak viszont, hogy a megfejtés közelébe kerüljön, komoly ára van: például olyan lényekkel is találkoznia kell, akik elől mindenki más menekül. EGYSZER CSAK MINDEN MEGVÁLTOZIK… …megérkezik a Tisztásra az egyetlen lány, Teresa, aki nemcsak Thomasra lesz nagy hatással, hanem az egész csapat sorsára is. James Dashner tril

V. C. Andrews: Virágok a Padláson

Hogy akadtam rá: Mivel fura érdeklődési köröm van, sokszor belebotlottam ebbe a könyvbe, végül egy német lány javasolta, hogy olvassam el (egyezik az ízlésünk), mivel úgy gondolta, hogy imádnám. Úgy általában az egészről: Adott nekünk a Dollangager család, akik abszolút tökéletesek. Ott van Corrine, a gyönyörű anya, Christopher, a szerető család apa, ifjabbik Christopher, az okos báty, Catherine, a főhősünk, aki balerina akar lenni, és két kisebb iker Cory és Carrie. Igen, a család, mint látjuk imádja a C betűs kezdőneveket. Mind gyönyörűek, mind szőkék és kék szeműek, a szomszédok Dresden babáknak hívják őket, irigylésre méltó életük van. Ha anyuci egy kicsit túl sokat is törődik a külsejével, ugyan mi az, hiszen szeret itt mindenki mindenkit. Ám egy napon a családfő autóbalesetben meghal, és innentől kezdve a tökéletes családi idill megtörik. Édesanyjuk picit összeomlik, de hát ez várható is, végül a szüleihez fordul, és sok-sok levél után a vonakodó nagyszülők készek arra, hogy b

J. M. Barrie: Pán Péter

Hogy akadtam rá: Egyszer volt, hol nem volt sorozat rajongója vagyok és ott beleszerettem Pán Péterbe. Úgy általában az egészről: „Nem létezett náluk boldogabb család, amíg meg nem érkezett Pán Péter.” Ilyen és hasonló baljóslatú mondatok tűzdelik a szöveget, míg megismerjük az átlagos, angol családot, Darlingékat. Nincs túl sok pénzük, a felnőttek házassága nem éppen szerelmen alapul, de van három gyerekük, akik nagyszerű képzelőerővel rendelkeznek. Mrs. Darling, miközben a szokásos anyai teendőket végzi és rendbe teszi esténként a gyermekei elméjét, Wendy, egyetlen lánya képzeletében meglát egy fura nevet, Pán Péterét. Bár a gyerekek váltig állítják, hogy sosem látták Pétert, és a szülők megrögzötten hiszik, hogy ez valami kiskori képzelgés, mégis Mrs. Darling, mintha maga is emlékezne Péterre. Aztán egyik este megjelenik egy levelekbe öltözött fiú, és szerencsétlenül elveszti az árnyékát, amit végül Wendy segít neki visszarakni. Péter, mivel annyira lenyűgözi a lány, ú